Izazen

Au jardin des échanges => Au jour le jour... => : Izazen 30 November 2010 à 08:34:54



: Mardi 30 novembre 2010, bonne fête :-)
: Izazen 30 November 2010 à 08:34:54


(http://www.joliecarte.com/fete/3/Andre.jpg)

Bonne fête Sirius

Passe une belle journée

Amitié

izazen


: Re : Mardi 30 novembre 2010, bonne fête :-)
: Guy H 30 November 2010 à 11:03:49
(http://www.clipart-fr.com/data/clipart/fleurs/fleurs_170.jpg)

A la Saint André
on plante les pensées.

Bonne fête .

Guy H


Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.